Monday, June 29, 2020

قصص سكس رومانسية ساخنه

في البداية احب اعرفكو بنفسي انا اسمي رافي من مصر عندي 29سنة طولي 185 و وزني 75 انا لون عنيا رمادي فاتح و بتقلب احيانا زرقة انا رياضي تحديدا بالعب باسكت بول و بروح چم ف من الطبيعي يبقي عندي عضلات انا ساكن في احدي المدن الراقية و الفخمة و عندي شركة ليا و عندي فلا ساكن فيها لوحدي انا شهواني اووي و بعشق الجنس لدجة الجنون بيه انا كنت متجوز زمان بس جواز صالونات و طلقتها بسبب عدم تفهمها ليا و احتياجاتي من ممارسة جنسية و بما اني طلقت اللي كانت مراتي فبقيت بمارس العادة السرية كتييير و في يوم وانا رايح الشركة في واحة العربية بتاعتها عطلت و مكنش في غيري و غيرها في الطريق نزلت عشان اساعدها لانها كانت لوحدها نزلت و وانا رايح ليها لقيتها صااارروووووخ مش هقول شعر اصفر و عيونها زرقة والكلام الفاضي ده لا انا هوصفها بجد هي كانت طويلة و شعرها غجري اسود و كانت بشرتها برونزي و عنيها بني تسحر و مكانتش حاطة ميك اب لا دي كانت قممممر اما بزازها كانت متوسطة و رجليها ملفوفة و طيزها مشدودة كرباك و كان عودها تحفة مش تخينة ولا رفيعة و تقريبا بتلعب رياضة معينه او بتروح جم لا كان ليها عضلات بس مش بارزة اووي نزلت قولتلها البطارية نايمة ثانية واحده عشان اقومهالك جبت سلك و وصلته بين البطريتين و اشتغلت قولتلها حضرتك اسمك ايه قالتلي صافي قولتلها طب و حضرتك رايحة فين قالتلي انا المفروض انها تروح شركة عشان تقدم هنك مساعد مدير قولتلها شركة ايه قالت اسم الشركة بتاعتي قولتلها انا قبلت طلبك قالتلي باعتبارك ايه قولتلها انا صاب. مدير الشركة فرحت اووو يانها المساعدة بتاعتي الجديدة المهم رحنا الشركة و مضيت الطلب و بقت المساعدة بتاعتي عزمتها ع الغدا و وفقت رحت و حجزت في مطعم فخم اووي لقيتها جايه ولابسة فستان اسود جلد مبين جمال بزازها و شادد ع طيزها و مخليها كرباك اول ماشوفتها لقيت زبي و قف زي الحديد حولت اداريه عشان ميبنش وطيت ع اديها بوستها و قاعدنا نرغي شويه و عرفت انها مطلقة فقولتلها ان جوزها ده غبي عشان يسيب الجمال ده لوحده قالتلي معلش القدر و فهمت منها انها بتشتغل مش عشان فلوس لا بتشتغل تضييع و قت وانها عايشة لوحده و انها كمان اوبن مايند حبتها اووي و بقينا نتكلم كل يوم في التلفون قبل منامو بقينا اصحاب قوي و بنحكي فكل حاجة و قولتلها انا سبت مراتي ليه و في يوم واحنا بنتكلم في الجنس قولتلها انتي بتشبعي رغبتك ازاي عن طريق العاده السريه برضو و لا ايه قالتلي انها مش بتمارس جنس و انها مبتحبش العادة السرية و بتقول انها مش هتمارس غير مع اللي هيبقي جوزها و قفلنا الموضوع و مبقاش يعدي يوم غير لما نتكلم مع بعض انا بقيت مغرم بيها و في يوم و احنا بنتعشي سوي قولتلها تتجوزيني لقتها اتكسفت و وشها احمر قولتلها انا مش بهظر او بتحك عليكي تعالي معايا و روحنا للمأذون و اتجوزنا و خدتها وروحنا الفيلا بتاعتي و قولتلها اطلعي غيري هدومك بسرعة والبسي فستان سهرة و ساعة و هعدي عليكي روحت مطعم خاص اتفقت معاهم ان هم يبهرو مراتي النهارده و جهزت كل حاجة و روحت لقيتها نازلة ع السلم و شكلها زي الاميرة او احلي كمان بكتتييير خدتها في حضني و بوستها لاول مرة من بقها بوسة طويلة و ركبنا العربية سوا و قولتلها تغمض عينيها و فتحتها و احنا داخلين القاعة عجبتها الموفجأة اوووي و قدمتلها عقد الماظ سحرها و رقصنا سلو شوية و اتعشينا و روحنا الفلا لقيتها نازلة من العربية قولتلها رايحة فين قالتلي همشي قولتلها لا استني شلتها من العربية لحد غرفة النوم بس انا كنت اتصلت بالشغالين انهم يوضبو الغرفة واحنا بره و اديتهم اجازة شهر دخلنا الغرفة و حطتها ع السرير بهدوء عجبتها اووي الغرفة ابتديت ابوسها من خدها و عنيها و ودنها و رقبتها لاحظت انها حبت اووي البوسة من رقبتها اعدت ابوس فيها و وانا ببوسها كنت بقلعها براحة الفستان و كانت كل لما تظهر حته ابوسها و الحس فيها و وانا بقلعها لاحظت انها مش لابسة برا فقعدت امص و الحس الحلمة بتاعتها و امص بزازها وهي كانت بتتاوه و عماله تصرخ بس بصوت مش مسموع و بتقول امممممممممممم اااااااه ااااه اممممممم اوووووففففففف ااااه اححححاححح و انا فرحان اووي ان انا بمتعها و نزلت ع بطنها و شوفت انها مركبة حلق في سررتها ده غير اللي مركباه في لسنها و شكله تحفه عليها اكمن بشرتها برونزي قعدت الحس فيه و هي تتاوه ااااااه اممممممم و تقولي كمان الحس اووي يا رافي و قعدت الحس لحد منزل ع كسها بشيل الاندر من عليه لقيتها حطه حلق في بظرها اوووووف كان شكله نار وانا اول ما شوفتو كده فضلت الحس فيه جامد وقعدت انيكها بلساني و اخل لساني في مهبلها وانيكه بيه ونزلت لحس في فخادها و رجليها لحد ما وصلت لصوابعها فضلت الحس فيهم صباع صباع وامصهم و هي هاجت اوي من الحركة دي لقيتها قلبتني بقت هي اللي فوقيا و قعدت تبوسني و تاخد لساني في بقها و تمصه جامد و ريقي يختلط مع رقها و قعدت تنزل باللحس و فكت القميص و قعدت تلحس حلماتي و تعض فيهم و انا اتاوه جاااااامد و انا من نوع الجاله اللي شايل شعر صدري و زبي بالليزر عشان يبرز عضلاتي اكتر هي شافت كده لقيتها هاجت اوي فكت البنطلون وخدنا وضع 69اول مفكت البنطلون و ظهر زب لقيتها شهقت لان كان قضيبي نايم و طوله حوالي 22 فضلت تلحس و تمص زبي لحد مقلبتها و حطيت رجليها ع كتفي و ابتديت احط زبي ع كسها بس اول محطيته صرخت جامد و قالتلي بالراحة انا مفيش حاجة حطتها في كسي من ساعة 4 سنين حتي صوابعي محتطهاش قولتلها حاضر بقي بدخله بالراحة و اول لما طلعته لقيت نقط دم ففهمت ان كسها ضاق لدرجة انه نزل دم لما جيت انكها قعدت اخله و اطلعه بالراحة و هي تتاوه و تصرخ وتقول ااااااااه اااااااه مش قادرة دخله جامد وانا مش راحم بدخله و خرجه جامد و بسرعة اووووي و هي تقولي اسرع اسرع مش قادره مش قا ااااااااااااااااااههاااااااااااااهه و عرفت انها نزلت شهوتها و قعدت اسرع لحد مقولتلها انا هجيب مش قادر قالتلي هتهم في كسي مستنتهاش تكمل و نزلت في كسها قعدت تتتتاوه جااااامد و نلت شهوتها تاني وانا بنزل اترميت جنبها ع السرير و انا عمال ببوس فيها قالتلي انا هدخل اخد شاور سيبتها تروح و قعدت شويه ارتاح و فكرت اني ادخل اخد شاور معاها فتحت الباب و دخلت عندها تحت الدش و حمينا بعض و انا امسك طيزها ابعبص فيها شيه و امسك بزازها امص فيهم شويه وهي نزلت تمص زبي لقيته وقف تاني لقيتها خدته بين بزازها وقعدت انيكها فيهم و قولتلها هنزل قالتلي عايزاهم في بقي اول منزلت لقيتها خدت زب و شربت اللبن كله مفيش نقطه و احده طلعت بره خرجنا من الحمام و بوسنا بعض و خدتها في حضني و نمنا عريانين ملط سوا
وصحيت علي......

Saturday, June 20, 2020

سكس أنا والفلاحة أم أشرف

كان فيه واحدة ست فلاحة كبيرة
" أم أشرف "
أرملة عندها 65 سنة
طويلة وعريضة
كان دايماً اشوفها من سنين
دايماً تنفسها تاعبها
وصوت تنفسها عالى جداً
المهم سمعت كذا مرة كلمات خفيفة انها بتحب الرجالة اوى
المهم كانت كل اما تشوفنى ماشى الصبح بدرى
تطلب منى انها تعدى معايا فى مكان مقطوع كدا
المهم كنت باعديها عادى
استمرينا لمدة سنة ونصف
وكانت بتصمم انها تتعلق فى دراعى
وبزازها من الجنب تتفعص فى دراعى
المهم كان زبى بيقف على طول
واحنا فى الطريق كنا بنعدى على غفير
المهم فى مرة الغفير دا جه قالى ابقى خلى بالك منها
عشان هى بتقول ان حالك بيكون شادد قدامك وهى متعلقة فى دراعك
قلت لنفسى هى الولية دى كبيرة ومريضة " تنفسها تاعبها "
ولا بتدور على زبرى ؟
وازاى شافت زبرى وهو واقف فى الظلمة ؟
مشفتهاش من بعدها
المهم بعدها بحوالى سنتين فى 2014
كنت بعد الفجر ماشى وهى عايزة تعدى رايحة ناحية فرن العيش
فى نفس الطريق اللى بنمشى فيه
روحت عديتها معايا
ولكن قلت لازم اشوف الولية دى بتحب الرجالة ولا لأ؟
وكمان اعرف ليه مركزة معايا دايماً
لما عديتها وقعدت قدام فرن العيش
انا مش مشيت وقعدت جنبها نحكى
وسألتها عن الكلام اللى قالته
راحت ابتسمت وسكتت
روحت مادد ايديا الاتنين ناحيتها
واحدة من ورا ضهرها وامسك بزها البعيد عنى
والتانية على ايديها وخدتها حطيتها على زبى من فوق البنطلون
المهم لقيتها مبسوطة اوى من ايديها اللى على البنطلون
لكنها كانت قلقانه
المهم روحت مطلع زبرى على طول
وهى على طول راحت جابت طرحتها وغطت رجليا وزبرى بيها
عشان محدش يشوف زبرى وهى بتدعكه بايديها
قلتله عايز اركبك قالتلى خليها بكرا
قلتلها دلؤقتى
المهم كان قدام الفرن فيه كشك بيبيعوا فيه العيش
كشك كبير ومفتوح بابه
قبل الفرن ما يفتح اصلاً
قلت حلو مكان هيكون مقفول من كل الجوانب
روحت شادتها ناحية الكشك الكبير دا
ودخلنا جواه
خلعتها الجلابية السمرا
ولقيت تحتها قميص فلاحى خفيف
ونيمتها على الارضية الخشب بتاعة الكشك دا
ونمت فوقها ابوس واقفش فى بزازها البيضة الكبيرة
واعضعض حلماتها البنى
وقعدتها ووقفت قدمها
المهم مكنتش تعرف تمص
ومكنتش قادرة تلحس لانها كبيرة وتنفسها تعبان جداً
لو لحست زبى هتموت فيها من المجهود
قمت حركت زبرى على وشها
حركت لسانها على راسه كلها
وبعدين خليتها فتحت بؤقها
وقعدت احركه على بؤقها من برا
رايح جاى بين شفايفها
وهى تدعك بايديها فى بضانى
المهم روحت منيمها
وقعدت أقفش وارضع فى بزازها وهى توحوح
وحطيت زبى بين بزازها شويه وضميتهم عليه واشتغلت رايح جاى
وفتحت وراكها وفرشتها بزبى على خفيف
ورحت راكبها ومدخله
ساعة لما دخلته عرفت انها بقالها سنين طويلة متناكتش
لانها ضيقة اوى من عند مدخل الكس
المهم روحت دخلت زبرى فيها
ادخله واطلعه عشان ياخد على المكان
وهى توحوح وتتلوى
ونفسها صوته عالى جداً جداً
المهم وفضلت فوق منها انيك فيها حوالى ساعة الا ربع
نايمة على ضهرها وفاتحة رجليها شويه
وعلى كتافى شويه
وقاعدة على ايديها ورجليها شويه
ونزلتهم انا مرة جوا كسها
وخليتها تقف بصعوبة وتسند على الكشك وكأنها بتبيع العيش
وطيزها تكون ناحيتى
وانيك كسها جامد اوى من ورا
ونزلتهم تانى على طيزها من ورا
جابت شهوتها قبل ما احط زبى 3 مرات
وبعد ما حطيت زبى فيها جابت شهوتها 8 مرات
ومسحت زبى فى قميصها الداخلى
وقامت لبست لباسها
ولبستها الجلبية بتاعتها ولبست الطرحة
ونكتها بعدها 6 مرات فى الكشك
و5 مرات فى بيتها
وبعدها تعبها زاد اوى
وبقت تعبانة جداً ومش عارف انيكها
بسبب صدرها اللى واجعها وتنفسها العالى

Friday, June 12, 2020

فيلم نيك جارتنا وبنتها نيك نار

فيه واحدة جارتنا عندها 53 سنة كانت دايماً بتفرجنى على جسمها قدام بيتها
تكنس وتمسح وترفع هدومها فوق ركبتها
وتفتح صدرها واتفرج على بزازها الكبار وهما مدلدلين قدام عنيا
ودايماً تشوفنى بتفرج على جسمها ومستمرة على كدا كذا سنة
وكنت عايز انكها
المهم بنتها الكبيرة عدت الثلاثين سنة ومش متجوزة
مفيش بينا اى كلام
بدأت تعمل زى أمها بالضبط قدام البيت
وشفتها كذا مرة
المهم شافتنى بعيد عن بيتهم فى مواصلة عامة
بين محافظتين ولمدة ساعتين ونصف
وقعدت جنبى وكانت عاملة ترش برفان على نفسها كل شويه
كنت انا وهى وجنبها واحدة ست كبيرة اكبر من امها نامت
قعدت تتكلم معايا لاول مرة فى مواضيع كتيرة
كانت بتحكى فى اى حاجة وخلاص
ورفعت رجليها لفوق شويه وسندت جزء منها على رجلى
شويه وعملت نامت وحطت راسها جنب كتفى
وبزها كان لازق فى دراعى
المهم عملت نفسى بصحيها وحطيت ايدى على فخذها
المهم وطلبت منى التليفون عشان رصيدها خلص
ولكنها معملتش مكالمة
لكن كتبت رقم تليفونها على الموبايل بتاعى ورنت على موبايلها
اتكلمنا اسبوعين ثلاثة
وفى خلالهم كانت تتصل الصبح تقول انها بتصبح عليا
قبل ما تقوم تنظف البيت وتمسح
وتطلع الصبح بدرى ومحدش فى الشارع
قدام بيتها لابسة اى حاجة ضيقة عليها من تحت ومفتوح صدرها من فوق
وانا اقف ابتسملها واتفرج عليها
المهم بعد الشهر دا
خرجت معاها بالليل وانا وهى راجعين كنا على آخرنا
وقفنا عند سكة القطار
بوستها وحضنتها وقفشت فى بزازها
وفتحت زراير القميص ورضعتهم
ومديت ايديا فى الجيبة وقفشت فى فلقات طيازها
جابت شهوتها مرة بسبب التقفيش والرضاعة
ومرة تانية بسبب انى دعكت كسها بإيديا
وروحنا
دا كان بالليل
الصبح البت مسحت الصبح بدرى قبل الساعة 7 قدام بيتها
وبعدها ب 10 دقائق جبتها عندنا فى بيتنا فى شقة فى الدور الأرضى
بوس وأحضان وتقفيش ورضاعة لبزازها ودعك فى طيازها وكسها
وخدت ايديها بوستها وحطيتها على البنطلون عندى
وبوستها من شفايفها
ونزلت على ركبها وشدت البنطلون زبرى كان واقف ونط فى وشها
وخليتها تشمشم فيه عشان تطمن انه نظيف
وقعدت تبوس فيه اوى
المهم ولحسته مسبتش حتة فيه مش لحستها
لكن مش عرفت تمص لانها مش متعودة
المهم وجبت اللبن على بزازها
ومشيت استحمت وكلمتنى فى التليفون
المهم جبتها بيتنا كذا مرة
لمدة شهرين
وبقت بتمص حلو اوى
ومش بتبقى راضية تسيبه
وبتشرب منه كمان
وبفرشها
لكن ساعات مبتكونش الشقة اللى فى الدور الأرضى فاضية
فبدأت اعمل معاها كدا فى المدخل اللى كله أمان
لكن فى مرة من المرات الكتيرة دى
امها شافتها تقريباً وهى خارجة من عندى حسب ما فهمت
وراقبتها
المهم قامت من النوم ملقتش بنتها جت ناحية بيتنا
وانا لمحتها من باب البيت وهو متوارب
شفتها واقفة قدام الباب
وشايفة بنتها وهى قاعدة على ركبها
وشعرها منكوش
وبزازها الكبار طالعين من الجلبية البيتى
وزبرى واقف بين ايديها هارياه دعك ولحس ومصمصة
وشفت امها معملتش اى حاجة لغاية ما نزلتهم شويه فى بؤقها
وشويه على وشها وبزازها
والبت قعدت تلحس فيه وتمصمصه بعد ما نزلهم
امها راحت ماشية
البت خلصت زى كل يوم ومشيت
اول ما وصلت قدام بيتهم روحت انا قفلت باب بيتنا ولسه باطلع السلم
سمعت صوت امها بتصرخ فيها وبتقولها خوش يا بت بصوت عالى
المهم
وبعدها عرفت من البت فى التليفون ان امها شافتها وهى خارجة من عندى
بس امها مش قالت لها انها اتفرجت علينا
ولا امها عرفت انى شفتها بتتفرج علينا
ولا انا قلت للبت
بنتكلم انا والبت على التليفون لكن مش عارف اشوفها
لكن امها من كام يوم شوفتها فى الشارع
وهى معدية من جنبى قالتلى
" يا اخويا دايماً شادد حيلك على الصبح "

Monday, June 1, 2020

سكس جارتي الارمله المتحررة

انا شاب ثلاثيني طولي ١٨٠سم وجسمي رياضي ومقسم عضلي بدأت الحكايه لما امي واخويا راحوا لأختي الي ولدت قيصري وامي هتقعد عندها اسبوعين واخويا معاها فبعد اتفقوا أنه هو كمان هيروح يقعد في شقته الي كان واخدها ايام مكان خاطب قبل ماتموت خطيبته راح يودي الشنطه ويبوص علي الشقه قابله البواب وهو كثير الكلام وبيغني بصوته النوبي الجميل المهم استقبلت كلامه بأبتسامه وكملت للشقه فوق وهو بيقولي الشقه الي جنبك اتباعة اخيرا لك جيران وبيعزلوا انا شقتي الروف ومقسوم بيني وبين جاري الي باع دلواتي المهم طلعت فوق ودخلت منغير ما اشغل بالي بالجيران لاني بحب العزله المهم بعد فتره قليله رن الجرس لقيت قدامي ست طولها تقريبا ١٦٥سم وجسمها ملفوف بزازها مدوره متوسطة الحجم الطيز الملفوف المتوسط الحجم الفخدين ملفوفين قطعت كلامي بكلامها انا مدام هاجر جارتك الجديده اهلا بحضرتك ممكن شاكوش ومفك علشان الشغل في الشقه وكده تمام ادتهملها ودخلت الشقه كملت تقفيل فيها وسيبت حجتي ونزلت رحت اوصل امي واخوايا لأختي واقعدت معاهم يومين ورجعت للشغل بتاعي ومنه للشقه بتاعتي بليل محدش حس بيه حتي البواب كان نايم المهم اتعشيت ونمت بعد الفجر صحيت مع الشروق خرجت ذي ما متعود في الجو الحر فخرجت بشرط داخلي ديق وراسم ذبي عملت تمريني بتاع الطاقه الشبيه بتمارين اليوجي بعد ساعه ونص تمرين سمعت خبطه جايه من ناحية شقة الجار الجديد فقمت ابص لقيت مدام هاجر جارتي واقفه لبسه قميص نوم شفاف وضيق راسم الي مغطيه من جسمها وحمالات علي كتافها وبزازها العريانه الي مداري منها يادوب الحلمات وهو فوق نص فخدها عيني منزلتش عنها وعن كل حته في جسمها وهي كمان كانت بتعمل نفس الحكايه قالتلي انته صاحي بدري قوي ليه كده قلتلها انا متعود اعمل تمارين الطاقه كل يوم وقت الفجر الاكتر وقت مايكون هنا بعد اذنك هغير هدومي وانزل بعد اذنك ورحت اخدت شور وهي جسمهما مبعدش عن عيني وذبي الواقف منمش المهم لبست ترننج رياضي لقيتها بتخبط علي باب الروف بتاعي فتحت قالتي تعالي أفطر معايا فقلتلها شكرا قالتلي لا لا لازم تفطر معايا عيش وملح وكمان شاي مظبطهولك بالزنجبيل والقرفه قلتلها ماشي رحت أفطر معاها واحنا بنفطر قالتلي انته بتدرس ولا بتشتغل انا مهندس اليكترونك وليزر اينو استتك وفيزياء الطاقه الكهررو مغناطيسية وعلوم الطاقات الجسديه والفيسيولجي وعندي خبرات بالطاقات الجسدية والكونيه المتجددة والعلوم الروحيه وغيرها وكمان مدمن قراءه فى كل المجالات تمام هتنفعني بص انا جوزي مات وانا كنت معاه في حدثه ومن ساعة الحادث وانا ظهري بيوجعني وعندي ألم في العمود الفقري والسوه فيها ضرب والرحم تعبني والفخذين وجع وشد احياننا وعوزاك تعملي تدليك لظهري وافخاذي لاني حاسه انك فاهم وممكن تنقلي طاقه ووتخليني ارتاح فضحكت وشربت الشاي قالتلي عجبك قلتلها ايوه حلو قالت شكل الزنجبيل اشتغل وهي عينها علي ذبي الي واقف فضحكت وقلتلها بليل هجيب زيوت التدليك واعملك التمرين لكن بليل لاني نازل دلواتي رايح مشوار شغل لواحد صاحبي ولما ارجع نعمل الي انتي عوزاه نزلت رحت مشوار شغل فعلا بس مفارقنيش جسمها وكبرت في دماغي اكتر فكرت اني انيكها المهم في نص اليوم رنت عليه وسألتني عاوز تتعشي ايه قلتلها علي مزاجك انتي قلت ماشي رجعت بليل منغير ماتحس هي بيه غيرت هدومي واخدت شور طلعت لقيتها رانه عليه مرتين فرديت عليها قالتي انته اتأخرت قلتلها انا هنا هغير هدومي بس قالت ماشي هحضر العشا اكلت سمك ايه هتعجبك قوي فعلا لقيت اكلت سمك حكايه المهم هي لبسه قميص النوم بتاع الصبح وفوقه روب خفيف شفاف لحد الركبه عيني طلعت عليها وانا كنت لابس ترننج فأكلنا وشربنا شاي قالتي ايه مش ناوي تعملي التدليك ولا نسيتني قلتلها لا فاكر بس نجيب الزيوت وحاي قالت خف هدومك دي علشان الزيت ياريت تبقي ذي الصبح فضحكت وقلتلها حاضر لبست الشرط الداخلي الديق الراسم ذبي وجبت الزيوت ورحت لها لقيتها نائمه علي بطنها بالبكيني قالت يلا ابدا ريحني بأيدك دلكلي ظهري انا ذبي شد ذياده هي سلمت نفسها خالص وانا ادلك ضهرها من فوق والرقبه وبدأت اضغط فقرات ظهرها بايدي وهي بتطلع اهات مكتومه بعد ماطلعت فوقها وحطيت وسطها بين فخادي وكملت نزول لتحت لحد ما بقي ذبي بين فلقتين طيزها وواقف علي آخره اول مالمس طيزها الاهات بقت اكتر ومكتومه اكتر بقيت اضغط اكتر ووذبي دخل اكتر مع السلب بتاعها جوه طيزها وينزل لتحت اكتر وبعدها وصلت لاخر ضهرها فنزلت بذبي بين فخادها فهي قالتلي لا اطلع تاني فوق فهمت كده انها خلاص استوت كنت أنا فكيت السنتيانه وانا نزل اول مره فحطيت أيدي علي بزازها من وره قالت اها مكتومه وحطت أيدها علي ايدي علشان افضل ماسك بزها ففركت بايدي الحلمه وكملت تدليك في ضهرها ونزلت علي الفخاد فهي طيزت قدامي رفعت طيزها يعني قالتلي سوتي عوزه تدليك قلتلها دي متنفعش هنا قالت تعالي عندي قلتلها لا عندي احسن شلتها بين أيديهم وهي ماسكه السنتيانه بين ايديها حطيتها علي سريري وقلتلها التدليك اعمله لكتافك الاول وبعدها باقي جسمك بدأت ادلك في كتابه ونزلت متعمد بزازها لما مسكتهم قالت ايوه هو ده نفسي فيه من اول ماشفتك الصبح افعصهم قوي ومسكت ذبي بأيدهها روحت رافع رجليها علي كتافي ونزلت بوس في شفايفها ومص في لسانها وأيدي بتلعب في كسها والتانيه علي بزازها وكملت بوس ومص في بزازها ونزلت علي كسها لحس ومص ولعب بصوابعي في شفرات كسها والحس في عسل كسها الي نازل انهار وهي بتشخر من الشهوه واديتها ذبي في بوقها وكملت اكل في كسها في وضع 69 وهي مستمتعه بمص بيضتيني وذبي وقلبتها علي بطنها ونزلت لحس في كسها وطيزها من تحت لفوق وهي تعيط من الشهوه وتقولي ارحمني نكني ارحمني تعبت وانا مش سامع غير اني بمص والحس في كسها وطيزها وبعد وبعدين رفعت رجليها علي كتافي وهي علي ظهرها وذبي طالع نازل علي كسها الي بيطلع نار وانا ابوس في رجليها وامص في صوابعها ورأس ذبي تغبط في زنبورها وهي راحت في عالم تاني خالص دخلت رأسه طلعت اهه مع شخره وشهقه حمستني اكتر طلعته ودخلت نصه وبدأت انبك براحه وبعدين طلعته خالص شهقة تاني ومسكت ذبي بايدها دخلته تاني كله دفعه واحده وانا مالك بزازها في أيدي ورجلها عند راسي وساندهم بكتفي وهي بين شخير واهات مكتومه ورعشات جسمها الي مش مبطله انا بسخن اكتر عليها وهي بتقول اجمل كلام الحب والعشق ليه وفضلت اغير أوضاع وفي الاخير جبت لبني علي السلب بتاعها وهي خدتني في حضنها ونكتها تاني نيكه هادئه عاديه وقالتي نزل جوه كسي ارويه ونمت للصبح في حضنها ونكتها تاني الصبح اول ما فتحت عيني وقضيت احلا اسبوعين في حياتي معاها ........تابعوني هكمل باقي مغامراتي مع مدام هاجر والباقي لانها فتحت نفسي علي الجنس سلام